.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واگذاري شركت گاز مازندران به بخش خصوصي

سرپرست شركت گاز مازندران از واگذاري اين شركت به بخش خصوص در راستاي اجراي اصل 44 قانون اساسي در مرحله پنجم اين واگذاري‌ها خبر داد.

به گزارش شمال نيوز ،مرتضي تيرملك امروز در جمع خبرنگاران افزود: در حال حاضر حدود 74 درصد جمعيت مازندران از نعمت گاز برخوردارند.  

وي با اشاره به اينكه 94 درصد شهر‌ها و 51 درصد روستاهاي استان از گاز طبيعي برخوردارند، اظهار داشت: در هفته دولت امسال، عمليات گازرساني 57 روستا با هزينه‌اي بالغ بر 55 ميليارد ريال به اتمام‌ مي‌رسد.  

تير ملك، تعهد شركت گاز مازندران در سال جاري را 600 كيلومتر اعلام كرد و ادامه داد: تاكنون 495 كيلومتر از عمليات لوله‌گذاري در استان به اتمام رسيده و 80 درصد تعهدات اين شركت محقق شده است.  

وي روستاهاي مازندران را 3 هزار و 100 روستا برشمرد و تصريح كرد: در يك‌هزار و 800 روستا امكان عمليات گازرساني وجود دارد و تاكنون 950 روستا از نعمت گاز برخوردار شده‌اند.  

سرپرست شركت گاز استان مازندران در بخش ديگري از سخنانش هزينه استحصال و بهره‌برداري هر متر مكعب گاز را 69 تومان اعلام كرد و افزود: در 7 ماه از سال 15 درصد از مصرف كنندگان الگوي مصرف را رعايت نمي‌كنند و در 5 ماه باقي‌مانده سال نيز، 35 درصد از مصرف كنندگان الگوي مصرف را ناديده مي‌گيرند. 

تير ملك در پايان با اشاره به اجراي طرح سهميه‌بندي بنزين و گستردگي كار ساخت جايگاه‌ CNG گفت: تاكنون 113 مورد تقاضا براي ساخت اين ايستگاه‌ها مطرح شده و 51 جايگاه در مرحله بهره‌برداري است.

 


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.184 seconds.